گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51
نوشته شده توسط : رز علینژاد

مردم جهان به خصوص ما ایرانی ها علاقه زیادی به ارتقای گوشی های همراه خود داریم. در این میان با فراگیر شدن گوشی های هوشمند به خصوص سامسونگ بد نیست اگر قصد خرید یا ارتقای آن را دارید نگاهی به این مقاله داشته باشید تا از جدید ترین و بهترین گزینه برای خرید گوشی که از قیمت مناسبی نسبت به امکانات خود برخوردار است، آگاه شوید. در این مطلب سعی بر این است که گزینه مناسبی برای خرید گوشی بر اساس شرایط بازار ایران به شما معرفی کنیم.

امروز قصد داریم به معرفی گوشی A51 که محصولی از شرکت سامسونگ است بپردازیم.

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A51

همانطور که می دانید، سامسونگ با معرفی گوشی های میانرده پرطرفدار سری A سیاست جدیدی را در سال 2019 برای کمپانی خود رقم زد و با معرفی گوشی گلکسی A51 نشان داد که این هدف را برای سال 2020 نیز پیش خواهد گرفت. جالب است بدانید جدیدترین میانرده 2020 سامسونگ از زبان طراحی جدیدی پرچمدار اس 11 که در بهمن معرفی خواهد شد، استفاده می کند. به طوریکه گلکسی ای 51 از نمایشگر اینفینی اُ و دوربین چهارگانه مربعی شکل در پنل پشتی بهره می برد. برای آشنایی کامل با مشخصات این گوشی جدید، ما را در ادامه همراهی نمایید.

نمایشگر و دوربین گلکسی A51

یکی از جدید ترین ویژگی های گلکسی ای 51، نمایشگر 6.5 اینچی آن می باشد که از نوع سوپر آمولد با طراحی Infinity-O بوده و حاشیه های بسیار باریکی دارد. گفتنی است که این نمایشگر از رزولوشن فول اچ دی پلاس در نسبت تصویر 20:9 استفاده می کند و در داخل حفره آن، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت نیز مشابه نسل قبلی از نوع اوپتیکال بوده و در زیر نمایشگر جای گرفته است. همچنین دوربین اصلی A51 از حسگر 48 مگاپیسکلی استفاده می کند که دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین 5 مگاپیکسلی سنجش عمق و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی می کند.

پیکر بندی و باتری گلکسی ای 51

جدیدترین میانرده 2020 سامسونگ از تراشه اگزینوس 9611 بهره می برد که 6 گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن را همراهی می کند. همچنین این محصول دارای درگاه کارت حافظه می باشد که اجازه ارتقای فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت را به کاربر خواهد داد و بد نیست بدانید که گلکسی A51 از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One Ui 2.0 بهره می برد. علاوه بر این موارد، استفاده از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی در آن را شاهد هستیم. ازدیگر امکانات و مشخصات Galaxy A51 می توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر،درگاه تایپ سی، بلوتوث نسخه 5.0، رادیوFM و NFC اشاره کرد.

 چرا گوشی a51 سامسونگ را بخریم؟

اگر از کسانی هستید که گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ، باتری کارآمد و گزینه‌های متنوع در دوربین را دوست دارید، گوشی a51 یقینا یک انتخاب میان‌رده عالی است. گوشی سامسونگ گلکسی a51 طراحی و مشخصات فنی نزدیک به پرچم‌داران کمپانی را یدک می‌کشد، با این تفاوت که دیگر نیازی نیست پول زیادی را صرف آن کنید. می‌توانید از دوربین چهارگانه گوشی a51 لذت ببرید و حتی دوربین سلفی آن هم با طراحی زیبا و عملکرد عالی‌اش، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

 نظرات کاربران پس از خرید گوشی a51 سامسونگ

دوربین گوشی همیشه جزو نقاط قوت گوشی ذکر شده است و اظهار نظرها نسبت به باتری گوشی a51 هم در حد متوسط بوده است. کیفیت ساخت گوشی برای یک گوشی میان‌رده را خوب توصیف کرده‌اند و بسیاری از افراد هم کلا از قیمت آن راضی هستند. سامسونگ a51 جزو آن‌دسته از گوشی‌هایی است که مرز بین گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار سامسونگ را باریک‌تر می‌کند و قیمت متعادل آن، بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جذب می‌کند. سامسونگ با این سری بسیاری از رقابت‌های موجود را پیروز شده و می‌تواند در برابر برندهای هواوی و شیائومی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 برای اطلاعات بیشتر از قیمت دقیق و مشخصات فنی گوشی های هوشمند شما عزیزان می توانید به سایت دیجی دو مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: سامسونگ , ,
:: برچسب‌ها: عکس گوشی a51 , a51 قیمت , سامسونگ a51 قیمت , بررسی گوشی سامسونگ a51 , ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: